کنیتکس ممتاز صادراتی

اطلاعات شرکت
  • دفتر مرکزی : ایران - تهران - بزرگراه رسالت به طرف سید خندان بعد از چهار راه کرمان - پلاک 995 طبقه سوم واحد هفتم
  • 6 الی 22314083
کنیتکس ممتاز صادراتی

شخصات فنی انواع کنیتکسهای روغنی اکرلیک جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها ترکیبات :انواع رزین های اکرلیک، اکسید تیتان، الیافهای مصنوعی در گریدههای مختلف، پرلایت، آب شرب، بنتونیت، اکسید زنگ، بی کربنات کلسیم در مشهای مختلف، پودر تالک، پودر میکا، فرمالین، آمونیاک، ضد رویه، ضد قارچ، ضد کپک، ضد یخ و غیره . . . […]

شخصات فنی انواع کنیتکسهای روغنی اکرلیک جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها
ترکیبات :انواع رزین های اکرلیک، اکسید تیتان، الیافهای مصنوعی در گریدههای مختلف، پرلایت، آب شرب، بنتونیت، اکسید زنگ، بی کربنات کلسیم در مشهای مختلف، پودر تالک، پودر میکا، فرمالین، آمونیاک، ضد رویه، ضد قارچ، ضد کپک، ضد یخ و غیره . . .
کنیتکسهای اکرلیک روغنی پوشش و محافظ بسیار زیبائی برای خارج و داخل ساختمانها می باشد مقاومت و استحکام کنیتکس اکرلیک در مقابل عوامل جوی طی چندین سال گذشته کنیتکس اکرلیک روغنی را به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اکثر کشورهای جهان معرفی نموده است. کنیتکسهای اکرلیک روغنی بخاطر ترکیب شیمیائی مخصوص آن واترپروف بوده و در مقابل عوامل جوی کاملاً مقاوم می باشد همچنین کنیتکسهای اکرلیک بعلت سبکی و وزن مخصوص آن بر روی ساختمان بار کمتری وارد و بروی سیمان، چوب، آهن، آردواز، ینلهای گچی، جداول خیابان، سازههای یونولیتی، بتون و غیره به رنگهای مختلف براحتی قابل اجرا می باشد و ۸ ساعت تا ۱۵ ساعت پس از اسپری شدن خشک و استقامت نهایی آن پس از ۱ ماه حاصل می شود.
قابل توجه است که هر کیلوگرم کنیتکس نوع سوپر ۵/۱ م.م، ممتاز ۳۰/۱ م.م، را پوشش می دهند.
________________________________________

مشخصات فنی انواع کنیتکسهای اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها 🙁 Water Base)
کنیتکس های اکرلیک روغنی در سه دانه بندی پلی تکس ( ۰۴نرم )، ریز (منظم ۰۵)، (متوسط۰۶ ) عرضه می گردد.
________________________________________
تنفس کنیتکس های اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها
در حالی که دیوارها در مقابل نفوذ آب حفاظت می کند به بخار آب موجود در دیوارها اجازه خروج می دهد.
________________________________________
خواص کنیتکس های اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها :
کنیتکس های اکرلیک روغنی سوراخها و ترکهای موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان و خاصیت آب گریزی کامل دارد این محصول بر پایه آب(Water Base) و حلالهای مخصوص تولید گردیده و از آب به عنوان حلال رقیق کننده استفاده می گردد. کنیتکس های اکرلیک بعد از استفاده به روی سطوح مختلف آب خود را از دست داده و به فیلمی یک دست و بسیار مقاوم تبدیل می گردد. کنیتکسهای اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات کنیتکسهای روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد. برتری کنیتکس های اکرلیک روغنی نسبت به کنیتکسهای روغنی، استفاده از آب بعنوان حلال و نداشتن مضرات استفاده از حلالهای روغنی است به کار گیری از آن را در محیطهای بسته رفع می نماید. انواع کنیتکسهای اکرلیک روغنی به رنگ سفید تولید می گردد و در موقع اجراء محدودیتی در طیف رنگی وجود ندارد کافی است رنگ پلاستیک مورد نظر را با کنیتکس اکرلیک روغنی مخلوط نمایید.
________________________________________
گارانتی کنیتکس های اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها
کنیتکسهای اکرلیک روغنی به علت خواص چسبندگی و انعطاف پذیری که دارد پوسته و طبله نمی شوند و دارای دوام زیاد است. همچنین دارای مقاومت بسیار عالی در برابر نفوذ آب، سایش، آلودگیهای قارچی، آلودگیهای میکروبی، اشتعال و به مدت ۱۰ تا۱۵ سال تضمین و ۱۰۰ % قابل شستشو می باشد
________________________________________
گارانتی کنیتکس های اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها
به علت قدرت چسبندگی بسیار بالا و خشک شدن سریع رزین های اکرلیک روغنی قبل از این که کنیتکس اکرلیک روغنی را با آب مخلوط نمایید کلیه مراحل اجراء مانند ماکس کردن، زیرسازی و غیره را انجام دهید زیرا پس از مخلوط کردن کنیتکس اکرلیک روغنی با آب باید در حداقل زمان ممکن حدود (۲۰ دقیقه)، بر روی نما اسپری گردد چون رزین کنیتکس اکرلیک روغنی شروع به خشک شدن می نماید و خروج از نازل پیستوله به سختی انجام می شود. لطفاً حلبها و سطلهای محتوی کنیتکس اکرلیک روغنی را زیرمستقیم تابش نور آفتاب قرار ندهید چون در این حالت حلالهای موجود در ظروف به سرعت تبخیر می شود و محتوی ظروف بحالت خمیر خیلی سفت و غیر قابل مصرف در می آید. لطفاً از قرار دادن ظروف محتوی کنیتکس اکرلیک روغنی زیر مستقیم تابش نور آفتاب خوداری شود.
لطفاً قبل از اجرای کنیتکس اکرلیک روغنی به روی نماهای داخلی و خروجی چنانچه سطح مورد نظر هرگونه خلل و فرجی دارد توسط بتونه مخصوص برطرف و همچنین توصیه می گردد قبل از اجرای کنیتکس اکرلیک روغنی به روی نماهای داخلی و خارجی آلودگی حاصل از عوامل جوی حتماً پاکسازی گردد.
توصیه اکید می شود نماهایی که سیمان کاری و گچکاری خیلی قدیمی دارند حتماً قبل از اجرای کنیتکس اکرلیک روغنی جهت جلوگیری از زردآب زدن (لکه های زرد رنگ) از یرایمر مخصوص (مخلوط چسب c.225 و آب)، استفاده گردد. • حلب ها و سطل های محتوی کنیتکس اکرلیک روغنی را در دمای بالا ۰C نگهداری فرمایید. • چنانچه به هر عللی ظروف محتوی کنیتکگس اکرلیک روغنی زیر دمای ۰C نگهداری شد و منجر به یخ زدگی شد در جای گرمی نگهداری تا یخ زدائی کامل و آماده مجدد مصرف گردد.
________________________________________
مقدار مصرف پرایمر و نحوه ی اجرای آن :
برای سطح ۳۰۰ م.م ۲۰ کیلو گرم چسب آکاکیم را با ۳۰ لیتر آب شرب مخلوط و به شکل سیلر بر روی نماهای داخلی و خارجی اسپری نمایید.
________________________________________
نمونه ظروف بسته بندی کنیتکسهای اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها : (Water Base)
سطل با درب قرمز نوع درجه سوپر و ۱۵ سال گارانتی می گردد. سطل با درب زرد نوع درجه ممتاز و ۱۰ سال گارانتی می گردد.

**کلیه سطلها ۲۰ کیلو گرمی و دارای پلمپ سربی کارخانجات شیمیائی تولیدی جهان کنیتکس می باشد. **
________________________________________
نمودار فنی کنیتکسهای اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها :
مشخصات فنی کنیتکس اکرلیک روغنی
نوع رزین : اکرلیک
فام : سفید در سایر فام های رنگی محدودیتی ندارد
براقیت : مات
تعداد اجزا : ۱ جزئی و ۲ جزئی
روش سخت شدن : تبخیر کامل حلال موجود
ضخامت تقریبی فیلم خشک شده : ۵/۰ میلیمتر حدوداً
حلال رقیق کننده : آب شرب
دوره انبارداری : حداکثر ۶ ماه ( از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری فرمایید و در دمای بالای ۳ درجه سانتیگراد نگهداری فرمائید )