رنگ اکریلیک مات جهان

اطلاعات شرکت
  • دفتر مرکزی : ایران - تهران - بزرگراه رسالت به طرف سید خندان بعد از چهار راه کرمان - پلاک 995 طبقه سوم واحد هفتم
  • 6 الی 22314083
رنگ اکریلیک مات جهان

رنگ آكريليك مات جهان براي رنگ آميزي سريع،زيباوبادوام سطوح داخل وخارج ساختمان(گچ،سيمان،آجر،آردواز،ايرانيتهاي سيماني،چوبي و ... ) استفاده ميگردد. اين رنگ باكيفيت برترداراي مقاومت بسيارخوبي دربرابرسايش وشستشوبوده وپايداري مطلوبي دربرابرنورخورشيد،نفوذ آب ومواد قليايي دارد،لذاجهت محيطهاي بيرون ساختمان،خصوصاً نماي ساختمانها پيشنهاد ميشود. قابليت شستشو،قدرت پوشش عالي،سرعت خشك شدن بالا،سهولت اجراوقابليت رقيق شدن باآب،نداشتن بوي نامطبوع،مقاومت دربرابراشعه خورشيدونورماوراء بنفش وسازگاري بامحيطزيست ازديگرمزاياي اين رنگ ميباشد. اين محصول جهت كاربري هاي متفاوت درانواع مات و براق عرضه ميگردد.

کد محصول مات:JHCO-110

 

پوشش تئوری مات ۱۱ – ۱۰ متر مربع در لیتر

میزان واقعی بستگی به سطح زیر کار، ضخامت پوشش، وسیله کاربرد و شرایط محیطی دارد.

زمان خشک شدن سطحی حداکثر ۱ ساعت
زمان اعمال لایه بعدی حداقل ۳ ساعت
براقیت  
نقطه اشتعال
آماده سازی سطح سطح مورد نظر را با آب شستشو داده تا عاری از گرد و خاک گردد. در صورتیکه سطح شوره زده باشد باید حتما ب از رنگ آمیزی باید با استفاده از برس تمیز گردد. سطح مورد نظر قبل
از رنگ آمیزی باید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و چربی و حتی رنگهای قدیمی گردد تا زمانیکه سطحی قابل اعتماد حاصل گردد.
برای سطوح سیمانی از روش واترجت جهت تمیز کردن سطح میتانید استفاده کنید و قبل از رنگ آمیزی از خشک شدن کامل سطح مطمئن شوید.
روش مصرف ۱٫ رنگ آکریلیک مات جهان را با مقدار مناسب آب مخلوط نموده و بر روی سطح اعمال نمائید. میزان اختلاط آب به رنگ بستگی به درجه حرارت محیط، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد، ولی در شرایط نرمال رنگ آمیزی، میزان اختلاط آب به رنگ بر حسب درصد وزنی، با قلم مو ۳۰  %- ۲۰  % ، با غلتک ۲۵  %- ۱۵  % و با پیستوله ۳۰  %- ۲۵  % می باشد (پیشنهاد می گردد جهت اعمال از روش اسپری استفاده شود)
۲٫ جهت افزایش طول عمر و دوام بیشتر رنگ اکریلیک و نیز ایجاد سطحی با براقیت یا ماتی بالا و جلوه ای زیباتر، اعمال یک لایه از لاک اکریلیک پایه آببر روی رنگ اکریلیک پیشنهاد می گردد. استفاده از این لاکها، بنا به میزان براقیت مورد نیاز تعریف می شود.
اعمال رنگ در دمای محیط بالای ۱۰ درجه سانتیگراد، دمای سطح ۳ درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت کمتر از ۸۰ درصد توصیه می شود.
شستشوی وسایل پس از اتمام کار، دستها، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بر روی زمین را با آب گرم و صابون بشوئید. جهت جلوگیری از زنگ زدگی، ابزار و تجهیزات رنگ آمیزی را با حلال وایت اسپریت شستشو داده و فوراً خشک نمائید.
نکات ایمنی و شرایط نگهداری محتویات ظرف را در محیط خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمائید. از یخ زدگی رنگ جلوگیری گردد. بعد از مصرف، درب ظرف را محکم ببندید. بهترین زمان مصرف در صورت رعایت شرایط انبارداری مناسب تا ۳۰ ماه پس از تاریخ تولید می باشد. در صورت بلعیده شدن یا تماس با چشم ( پس از شستشو با مقدار زیاد آب ) به مراکز پزشکی مراجعه کنید.