پوشرنگ تمام پلاستیک مات زمر

اطلاعات شرکت
  • دفتر مرکزی : ایران - تهران - بزرگراه رسالت به طرف سید خندان بعد از چهار راه کرمان - پلاک 995 طبقه سوم واحد هفتم
  • 6 الی 22314083
پوشرنگ تمام پلاستیک مات زمرد

پوشرنگ تمام پلاستیک مات زمرد بر پایه كوپليمر وینیل استات تولید شده است. این پوشرنگ جهت کلیه سطوح ( گچی، سیمانی، بتوني، آجری، آردواز و چوبی ) داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت عالي در برابر شستشو، قدرت پوشانندگی عالی، خشك شدن سريع، قلم خوري مناسب، رقيق شدن با آب، چسبندگي عالي، سهولت اجرا، نداشتن بوی نامطبوع و سازگاری با محیط زیست از مزایای این پوشرنگ می باشد.

کد محصول: JHCO-410

 

 

 

پوشش تئوری ۱۲٫۵-۱۴٫۵ متر مربع بر لیتر(برای ضخامت فیلم خشک ۳۰µ )
۹٫۵- ۷٫۵ متر مربع در لیتر(ضخامت فیلم خشک ۵۰µ  )
زمان خشک شدن سطحی حد اکثر ۱ ساعت
زمان اعمال لایه بعدی حداقل ۳ ساعت
براقیت مات
نقطه اشتعال
  *زمان خشک شدن بستگی به جریان هوا، دمای محیط، میزان رطوبت، ضخامت و تعداد لایه ها دارد.
آماده سازی سطح قبل از رنگ آمیزی از طریق جدا نمودن نقاط سست، باز نمودن شکافها و درزها، جدا کردن رنگهای پوسته شده، سطح را آماده سازی نمایید. سپس در صورت نیاز با گچ یا بتونه، سطح زیرکار را صاف و سپس سنباده کاری کنید. سطح نهایی قبل از رنگ آمیزی می بایست تمیز و بدون هر گونه آلودگی، گرد و خاک و یا چربی باشد.
روش مصرف ۱٫ پوشرنگ تمام پلاستیک مات زمرد  را با مقدار مناسب آب رقیق نموده و بر روی سطح اعمال نمائید. میزان اختلاط آب با پوشرنگ بنابر درجه حرارت محیط، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی متفاوت است ولی در شرایط معمول رنگ آمیزی این میزان با قلم مو ۳۵  % –  ۲۵  %   با غلتک ۱۰ % –  ۵  %  و با پیستوله ۴۰  % –   ۳۵    %   می باشد.
۲٫ جهت رسیدن به یک سطح رنگ آمیزی شده یکنواخت و یکدست، بنابر سطح زیر کار ممکن است حداقل ۲ تا ۳ مرحله اعمال پوشرنگ مورد نیاز باشد.
۳٫ اعمال پوشرنگ در دمای محیط بالای ۱۰ درجه سانتیگراد، دمای سطح ۳درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت کمتر از ۸۰ درصد توصیه می شود.
شستشوی وسایل پس از اتمام کار، دستها، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بر روی زمین را با آب گرم و صابون بشوئید. جهت جلوگیری از زنگ زدگی، ابزار و تجهیزات رنگ آمیزی را با حلال وایت اسپریت شستشو داده و فوراً خشک نمائید.
نکات ایمنی و شرایط نگهداری در صورت بلعیده شدن یا تماس با چشم ( پس از شستشو با مقدار زیاد آب ) به مراکز پزشکی مراجعه کنید. محتویات ظرف در محیط خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمائید. از یخ زدگی پوشرنگ جلوگیری کنید. بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید. بهترین زمان مصرف در صورت نگهداری در شرایط انبارداری مناسب تا ۳۶ ماه پس از تاریخ تولید می باشد.